måndag 9 augusti 2010

Jag tycker om regn.
Regn är helt fantastiskt.
Men inte idag.
Idag är regnet bara jobbigt och jag känner att hela livet känns jobbigt då.

Jag var in i staden för att göra synundersökningen för att få övningsköra. Det gick prima och nu ska papperna bara skickas in! :D

Något annat... Ja, jag ångrar att jag igår velade över om jag ville köpa säsong 5 & 6 av One tree hill på cdon. Jag ångrar att jag velade så mycket att jag valde att inte köpa dom. Jag vill ju egentligen ha dom så mycket att det gör ont. Hur dum är jag egentligen? haha, jaja får väl se på internet igen. Jag ska se vad jag kan göra, kanske är rean fortfarande igång? :D

Nu ska jag äta snart, plocka undan saker här nere, flytta det till mitt rum med andra ord. Sen kommer min faster med familj hit på fika och ja, vi får väl se hur kvällen slutar. HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar