måndag 13 juli 2009

ADIDAS

Jo hejsan.
Sov till kl 13.oo. Sjukt härligt vill jag säga!
Ska äntligen få äta tacos. Har inte ätit det på flera månader. Sjutk gott!
Har läst manga. Så nu måste jag införskaffa nya. Imorgon troligtvis :)
Ska packa upp mina väskor och städa rummet också. Troligvis imorgon eller i övermorgon. Orkar nog inte idag. Ska försöka ta mig ut med kameran också. hehe. Ska lyssna lite på musik också. KÄRLEK<3 Men först. Innan jag orkar mig på allt det där. En dusch? Nej inte ännu. Ska ju inte ut något idag. Haha och nej jag är inte skitig. xD Håret ser bara knäppt ut. Ska kanske läsa bibeln? Den ser så lockande ut där den står på mitt skrivbord. Haha nej tack inte bibeln.
Vi får se vad det blir. Inge mer dator iallafall. Har snart växt fast i stolen. :P

Hare så bra!<3
Harry Potter premiär på Onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar