tisdag 27 oktober 2015

2015.10.27

Som ni kanske förstår har det hänt massor sen sist jag skrev. Det har firats lillebror, gjorts grupparbeten på löpande band (okej... två stycken) och sen har det kämpats på. I fredags hade vi en examination som vi firade med middag på Allstar. Det blev lite stressigt då jag hade planer med Towe, Evelina, Olivia och Michael på kvällen också. Jag hann med allt trots lite stressigt. Så blir det ibland. Fortsatte helgen med lunch i foodcourten med Sara, Petrus och Anna för att senare på kvällen återansluta med de två nämnda brudarna och Hanna för lite vin och umgänge. Efter massor av skitsnack gick vi vidare till Emil för att hänga där med några fler klasskompisar. Super trevlig lördag som slutade med sista bussen hem.


Lördagens alkoholkonsumtion öppnade alla förkylningsdörrar och idag ligger jag i soffan med tjutande öron, ögoninflammation och svag och dålig kropp. Trots förkylningen har jag denna veckan hunnit tacka ja till jobb på IKEA. Vilket känns suuuper spännande!! (drar inte igång förrän lite efter årsskiftet, men ändå!!!) Orkade mig även upp till skolan idag för att avsluta grupparbete nummer två på denna kurs. Ett rollspel stod på schemat och resten av veckan ska jag skriva hemtenta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar