lördag 4 juli 2015

2015.07.04


I torsdags jobbade jag min sista dag på förskolan Passaren för denna termin. Nu har jag officellt tagit "semester". Började detta med operation och sjukskrivning. Typiskt. Så medan jag håller på att försöka komma överrens med bandaget jag ska hänga med i två veckor så packar vi om och åker till Torpet över natten. Sommarfest hos Petrus mormor och morfar står på schemat.

Tidigare under veckan har jag hunnit träffa Freyja, jag har hunnit tvätta, hänga lite med Towe, Dagny och Andre har vi också träffat. I onsdags tog vi Bilen ut till Vännäsby för grillmiddag med mamma och pappa och igår efter min operation åkte vi ut till mormor och morfar och sa hej! Fullt upp hela veckan med andra ord och ännu får vi inte vila. På måndag kväll börjar vi rulla ner mot Norrköping och Kolmården! Wooho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar