torsdag 11 juni 2015

2015.06.11

Det är torsdag och man kan säga att jag har tagit helg, redan igår. Inte helt frivilligt. Gick hem sjuk vid lunch och var hemma idag. Kommer vara hemma imorgon också. Solen har börjat visa sig men ingen värme.

Förra helgen var mycket trevlig. Började på Towes balkong, Evelina anslöt senare när vi förflyttat oss till köket. Klockan 10 på lördagmorgon ringde André och väckte oss och runt 11 satt vi på cyklarna mot Röbäck och kosläpp. Vi hann precis tillbaka till Böleäng innan regnet kom vilket för oss betydde att vi bytte cyklarna mot bilen och Strömpilen. Lite shopping för grabbarna och sedan gick vi och handlade middag. Fortsatte kvällen med kycklingwok och mys. Sen kom söndagen och det betydde roadtrip till Sundsvall för mig och Towe! Mycket trevligt och alldeles för mycket pengar rann iväg men jag är nöjd.

Nu ska jag återgå till att sova och försöka bli frisk. Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar