fredag 31 oktober 2014

2014.10.31

Födelsedags hetsen är över och både jag och Petrus har hunnit fylla 21 år. Det är sista oktober och jag har börjat räkna ner till jul.

I lördags hade vi födelsedagskalas här hemma i lägenheten, massor utav folk och fika. Första gången vi håller kalas själva och jag var så himla nervös. Slutade dock rätt bra tror jag! Mysigt och trevligt, precis som det ska.
I onsdags blev det tacomiddag med Olivia, Michael, Towe och Jakob och igår åt vi födelsedagsmiddag på Sagami. (Petrus fyllde år) Jag har hunnit byta hårfärg och klippa några cm. En bild kanske kommer upp senare. För just nu tänker jag ta mig en powernap i soffan. Är så fruktansvärt trött.

FÖRÖVRIGT! Har jag nämnt att vi fått vår nya del till soffan? Det blev så bra. Snart kanske ni alla får se hur vi har det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar