onsdag 20 augusti 2014

2014.08.20

Dag tre på vår resa har flutit på i värmens tecken. Sol och bad. Började med en alldeles fruktansvärt varm frukost på taket (ja, vi äter frukost på taket varje dag. Hur bra???) Gick sedan ner till stranden och havet några timmar innan vi åter gick till bäst poolen. Lite mat och dricka tog vi oss och nu ligger vi på rummet och vilar oss lite. För när man är på semester får man göra vad man vill.

Igår var vi på Hamam/Turkiskt bad. Blev peelade, tvättade och massage + ansiktsmask på det. Helt ok kan jag väl säga. Inte fy skam. Tittade förbi väldigt snabbt inne i centrum också. Besökte som snabbast en gammal teater i antika Side. (Dit ska jag lura med mig Petrus någon dag, vill se allt i Antika Side) Avslutade med middag från en kruka och dog proppmätta på hotellrummet.


Jag känner inte att jag har något att klaga på för tillfället vilket är fantastiskt. Utöver vår semester har jag idag tackat ja till jobb. Jag börjar på tisdag kl.0730! Detta firar vi med en båttur och marknad imorgon.
Tack för oss!


PS: Jag har fått en blånagel... och ett mystiskt gigantiskt blåmärke som gör svin ont!! DS:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar