lördag 7 juni 2014

2014.06.07

Efter en fartfylld vecka med jobb och socialt umgänge så avslutade vi torsdagen med Tårtfest på jobbet med besök av föräldrar, polis, brandbil och traktor/grävmaskin. Mycket roligt, gott och uppskattat. Åkte sedan hem för att ladda om för nationaldagen som blev mycket varm, lång och rolig. Kosläpp i Röbäck och mys ute i Yttersjö med engångsgrillar, kubb och bra umgänge. Avslutade med te och kortspel hemma hos oss innan välbehövlig sömn.

Idag är det lördag och jag sitter med pollen svullna ögon och koncentrerar mig på matten som fallit bort lite under veckan. Jag planerar nu att gräva mig ner i Derivatan av y=1/x och rotuttryck innan jag tar en dusch och cyklar in till stan. Ikväll skulle delar av gänget från igår, mest troligt, ses igen och fara till Båten för att umgås lite till. Blir nog jätte bra tror jag, trallala.

Nuuu, derivatan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar