tisdag 19 november 2013

2013.11.19

Var hemma sjuk igår, och idag. Igår bara för att inte ville bli sjukare så att jag kan jobba mina fyra dagar som jag hade jobb denna vecka. Idag för att det blev värre inatt. Kunde inte somna för att mina öron gjorde så ont och vaknade imorse 05.50 (min klocka skulle ringa 07.45) av att det bara skar i dem. Tog en dusch och hoppades att det skulle bli bättre, men icket. Ringde jobbet och sa att jag blev hemma idag. När dom nu ringde för att höra om imorgon kom vi överens om att jag blir hemma även då.
Jag har inte råd att vara sjuk, men jag kanske bara får acceptera att jag också måste få vara sjuk.

Nu ska jag återgå till vad jag gjort sedan klockan åtta och hela gårddagen. Serier och massor av te. Tycker så fruktansvärt mycket synd om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar