lördag 7 september 2013

2013.09.07

Jobbmässigt är situationen väldigt förvirrande och jag vet inte hur mycket jag kommer få jobba eller om jag kommer få jobba alls. På huset pratas det mycket och alla verkar ha olika information medan jag själv inte vet så mycket alls. Jag ska, som jag fått veta i alla fall jobba på måndag i 5 timmar med start klockan 11. Johan, den nya rektorn, ringde även i fredags och sa att jag skulle få jobba hela veckan men att jag skulle få mer info på måndag. Förvirrat i alla fall.

Annars då? Är i Röbäck, har varit på stan idag med mamma och Petrus. Köpte mig två par byxor och råkade sedan impuls köpa två par skor. Inget av detta har jag egentligen råd med.... jag var även ute och promenerade/sprang imorse. Det kändes jätte bra!

Nu ska jag se på Graceland och imorgon kanske det blir Retromarknad. Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar