fredag 7 juni 2013

2013.06.07


Det är redan den sjunde juni och det är fortfarande sol och varmt i vårt Vännäsby och Umeå. Veckan har varit himla bra. Jag har jobbat två dagar, klippt bort massa hår, blekt upp det en aning också! Jag har även hunnit besikta bilen och äta middag med Familjen Fjällström + Petrus. Under kvällen for vi även och sa hej till Viktor. Under Nationaldagen tog jag och Petrus det himla lugnt. Åt frukost ute, låg i solen ett tag och åkte sedan till Röbäck för att sola lite mer, se på film, äta mat och mysa.
 Nu är jag ensam i Röbäck då Petrus jobbar. Ska snart låna en cykel och trampa mig upp till sjukgymnasten på Carlshem. Troligtvis ska jag träffa Towe ikväll kanske även Olivia och Evelina. Vet inte ännu hur det ser ut. Livet flyter i alla fall på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar