måndag 3 december 2012

Riksgränsen 2011


Många vet att jag med familjen och Anderssons tog en tripp till Riksgränsen i slutet av säsongen 2011. Otroligt bra vecka.



Veckan bjöd på otroligt väder och före. Till och med en dag då det stormade hade vi det otroligt roligt i backarna och i stugan.



Vi klättrade upp på Nordals och njöt av höjden. Eller ja, några utav oss i alla fall.


Jag och Marcus åkte förbi stället jag jag kraschade gången innan. Det såg inte alls likadant ut och jag kunde inte lista ut varför... sen kom Marcus med den smarta idén att det snöar olika från år till år... Ibland undrar man hur gamla vi är.

Bilderna skvallrar om en snögubbe också. Inget jag har ett minne utav dock... Jag minns mest bara att Marcus och Linnéa brände sig i ansiktet av solen medan Erik blev svart. Den klubben joinade senare Marcus också. Jag själv, ja jag fick en lite försiktig bränna när jag väl kom hem. Inte alls så cool som jag önskar.

1 kommentar: