måndag 4 april 2011

2011.04.04

Trött och sliten tjej tänkte bara kika in och berätta att hon har betsällt hem en massa kläder. Det enda som saknas nu är ett par smarriga solglasögon och en ny kamera! Sen är jag redo för sommaren och gränsen!

Första dagen av vecka 2 på praktiken är gjord och vi fick sluta tidigare. Vi har 2 affärer och miljö bilder i Up2 kvar att fota. Vilket vi gör snabbt och enkelt imorgon. Sen ska det redigeras och läggas på internet under Tisdag, Onsdag och Torsdag. Sedan är det fredag igen och då är vi lediga! Perfaaaa.
Tänker under veckan även ta tag i matten, har ett hemprov och ett nytt matteprov nästa vecka. Måste även läsa ut min engelska bok. Vilket jag planerar att göra i helgen. Har även lite andra arbeten att göra. Tror faktiskt att jag kan lösa det under veckans gång. HARE! (Går och lägger mig nu, trött som jag är. Tror jag håller på att bli sjuk :o Skulle suga!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar