måndag 5 april 2010

Klockan är snart 18.00 den 5 April.
Herregud vad snabbt tiden går. Känns som om årsskiftet var igår!

Alla har åkt hem idag så nu blir det att försöka skriva på idrotts inlämningen och vila upp sig till skolan. Ska även försöka få Linnea att komma tillbaka upp hit till helgen. Men vi får se hur det blir med det.

Igår kväll gick vi alla fem (Linnea, Jasmin, Benjamin jag och Linus) + Sarah och Sofia upp till en av grill kåtorna och grillade och bara tog det lugnt i några timmar, kollade på stjärnorna och ja. Sedan vid 00.15 gick vi ner igen. Vi satt en stund i servicehuset och pratade sedan gick jag och la mig. Var sjuukt trött och det första vi gjorde imorse var att gå upp en bit i backen och sitta där och chilla och nu är jag ensam. haha, ne nu ska jag gå ochge säsong 9 av Scrubs en chans och kanske tigga åt mig lite chokladpudding ;) haha.

Måste bara tillägga att en kille som heter Tim som Erik är med just nu, han är väl kanske 6-7 år? kanske mindre. Iallafall jätte söt kille! Han sitter och berättar om en hund, han och hans familj hade som pissade i hela huset en hel dag. haha =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar