torsdag 28 januari 2010

Sitter nu utanför svenskan och funderar på hur jag ska få ihop allting.
Generations arbetet (mediekunskapen) står still, MYCKET STILL.
Matte uppgiften slog mig idag att den ska vara inlämnad imorgon.
Men det är som fixat.
Ska bara klippa och klistra lite.
Vad har jag mer?
Svenska.
Ska läsa en artikel sedan hålla ett tal om den.
Måste skriva ihop en sammanfattning av artikeln...
Mer då?
Hade ju VERB läxa i engelska idag.
Men det glömde jag.
Så ja, massa verb har jag i läxa till nästa vecka.
Hm... Engelska romanen och svenska romanen ska lånas och läsas.
Sedan är det mini bildspelet.
Måste mejla Micke.
Aja, hoppas inte det är något mer!
Nu ska jag vänta lite till sedan ska jag skriva ihop artikeln, packa ihop och dra upp på handkirurgen.
HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar