onsdag 4 november 2009

Jag är överdrivet lycklig nu.
Hade sovmorgon till halv ett idag. Vilket kändes riktigt skönt. Jag ställde båda klockorna på 9.00 för att kunna ta det lugnt innan jag tog 11.10 bussen till skolan. Men ingen av dom ringer. (De kan ha ringt, men i så fall har jag inte hört) Halv 12 vaknar jag av mig själv. Kollar på väckarklockan den visar då 11.29 jag får lite panik men tänker sedan att det inte är någon fara, den har stannat och klockan är inte mer än kanske halv 10. Vänder då mig om och ska kolla på mobilen om hur mycket klockan är och det visar sig att klockan inte alls gick fel. Jag får panik springer runt i huset och gör ingenting tillslut sitter jag på bussen. Väl inne i staden springer jag till skolan helt i onödan. Kunde ha gått lugnt och försiktigt eftersom jag redan missat första föreläsningen. Nu är jag iallafall hemma igen. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar