onsdag 28 oktober 2009

Mamma har just läst lite ur "How I Live Now" för mig.
En jobbig engelsk bok som måste läsas innan måndag.
Ja, jag vet att jag har skjutit på det en massa och att jag nu måste läsa 40 sidor per dag i 4 dagar .
Inte så farlig kanske ni tycker. Men det är en mycket konstig bok och jag skulle hellre läsa "Holes" som alla andra i min klass. Men ja, den har jag ju redan läst och det är lika bra att läsa den här konstiga boken nu. Men iallafall, nu ikväll läser jag inte mer ur den. Jag vill ju egentligen läsa klart Shoo Len och sedan börja på antingen Hungerspelen eller min nya bok Genom dina ögon, skulle även vilja läsa lite manga. Men allt får vänta. Skolarbetet går före.

Nu till något helt annat!
Var på stan idag som sagt och hittade en helt underbart fin jacka!
Jätte lila var den. Mycket fin!
Drömma kan man ju alltid göra.
Imorgon blir det staden igen. Fast denna gång med min mor. Jag ska hämta och lämna glasögon. Jag ska köpa en deo och en klocka. Jag ska kolla på jackan och jeans. Jeans behövs verkligen! Har inga byxor alls nästan.. :O Aja, nu väntar sängen. Fast först! Mamma kom hem med en burk Skumtomtar idag!! :O :D Fattar ni hur gott det är? Herregud, och snart är julen här.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar