lördag 5 september 2009

Allt har inte ett slut

Vilken dag.
Flum imorse med Linnéa.
Sedan hockey musikalen / hockey match med emelie!
Och sedan var jag med Ella, Jessica, John och Mikael ett tag.
men drog hem av olika anledningar.

Imorgon ska jag sova och sova och sova. Sedan plugga. Måste skriva klart mediekunskap grejen. och kolla på filmerna till multimedian. Känner att jag ligger lite efter i planeringen. usch.


I know a place that we'd forgotten
A place where we won't get caught in
They won't know who we are
I know a place where we can hide out and turn our hearts inside out
They won't know who we are
Let me take you there
I wanna take you there
.
.
Jag vet inte hur jag ska klara det här.
.
I know a place we'll be together
And stay this young forever
They won't know who we are

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar